Чому варто купити джинси? Історія джинсів!

Лютий 22, 2016 by admin

Поділитися:

На дворі був 1969 рік, коли журнал «American Fabrics» дозволив собі надрукувати пророче пророцтво про долю джинсових виробів. Видання мовило, що незабаром належить стати джинсам обраним товаром, модним і одним з найбільш ходових на ринках всього світу. І судячи з нинішньої популярності деніму – цим хлопцям не завадило б відкрити який-небудь «Вісник екстрасенса».

Люди нового століття не без задоволення носять всілякі джинсові товари, часом самі мудрі і незвичайні, часом розшиті коштовним камінням або ж прості і зручні моделі – джинси впевнено захопили владу над думками модників і модниць. Зараз вже і повірити складно, що колись одяг з цього матеріалу призначався тільки для робочих, які виконують важку, небезпечну роботу, зокрема – для американських шахтарів.

Звертаючись до історії джинса, не складно побачити, які зміни трапилися з цією тканиною за майже 150 років її існування. Сама назва тканини, денім, пішло, найімовірніше, від французького виразу «serge de Nimes», що в перекладі буквально означає «саржа, зроблена в Німі». Коли тканина потрапила в руки англійців, а після і американців, фраза зазнала певні зміни, ставши куди коротше.

В Америку денім потрапив в кінці вісімнадцятого століття, однак джинси оптом, максимально близькі до тих, які ми знаємо зараз, з’явилися тільки з легкої руки баварського єврея Л. Страусса. Перетворився шляхом нехитрих маніпуляцій в Сполучених Штатах в громадянина на ім’я Леві Стросс, «батько джинса» в 1873 році купив патент на виготовлення оригінальної тканини з металевими заклепками, що збільшують довговічність матеріалу. Цікаво, що частина заслуг належить якомусь Якобу Девісу, однак у нього, на жаль, не вистачило коштів, щоб самостійно запатентувати це досягнення.

Таким чином, наступні п’ятдесят років джинси Леві Стросса, старі-добрі «Левайс», міцно і надовго оселилися в гардеробі кожного ковбоя, шахтаря, та й будь-якого іншого трудівника промисловості США, що розвивалися на подив швидко. А вже в двадцятому столітті співробітники компанії Стросса змогли оцінити весь потенціал, який таїла в собі їх тканина.

Важливу роль у розвитку інтересу до денім у всіх шарах суспільства Америки зіграла, що бурно розвивалася індустрія шоу-бізнесу. В кінотеатрах в тридцяті роки двадцятого століття миготіли мужні ковбої, виконані Гарі Купером і Джоном Уейном. І Голлівуд, а слідом і всі інші, просто закохалися в цей зручний і здавалося б простий матеріал, причому не розлучаються з цією любов’ю до цього дня. Дивовижна, треба сказати, сталість для Голлівуду.

Мода на джинси історія джинсів / джинсові речі / джинсовий одяг / Жіночий одяг / купити джинси /

Comments

Be the first to write a comment.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *